Valoración: 3.32 (274 votos)

Trátase dunha tipografía moi elegante e lexible, mestura entre a obxectividade dos tipos de pao seco e o estilo e claridade das letras con serifas. Foi creada por Hermann Zapf para a Fundición Stempel, conseguindo un deseño humanista con formas afiadas, evocadoras da pluma caligráfica. Entre as súas influencias podemos citar os alfabetos gravados en pedra na Roma Antiga, así como as tipografías propias de comezos do renacemento. En 1950 fixo os primeiros bosquexos mentres visitaba a igrexa de Santa Croce, en Florencia, vendo unhas letras que foran gravadas no chan en 1530. Como non tiña ningún papel consigo, tivo que debuxar as letras en dous billetes que levaba. En 1952, despois de numerosas probas de lexibilidade, acabou os primeiros debuxos e sería finalmente cortada por August Rosenberger en 1958. Era a tipografía preferida de Zapf, que a utilizou para deseñar a tarxeta de invitación da súa voda. En 2002, xunto con Akira Kobayashi, Hermann redeséñaa de novo, axustándoa e expandindo a familia, dando como resultado a Optima Nova.

Ligazóns


291 comentarios:

maceirax

A mellor tipografía da historia! :-D

Oscaito

Es mi tipografia preferida, es tan facíl de leer, que dan ganas de hacer textos más amplios.

Textwrapper
textwrap.wordpress.com/

Seria dificil imaginar una tipografia mas elegante que la Optima, pero las versiones "demi," "bold," y "olique" son un crimen contra el buen gusto.

nicoO

Hermosa tipografia... yo haciendo un trabajo practico sobre esta me encantaria tener mas informacion pero bueno. si alguien lee esto me avisa si tiene info gracias!

JJ Gámez

Hermosa, elegante, la mejor, me encantaría, dan ganas... Está claro que esta tipografía provoca el mismo efecto que las mujeres en los hombres... Yo, me quedo con las mujeres... Esta tipografía es una horterada y Zapf seguro que iba vestido de blanco en su boda...

alejandro_soler
asolerg@gmail.com

Estoy enamorado de esta tipografía. Desde que la descubrí, es la que más uso, con diferencia. JJ, vete a cagar.

charly

JJ. : no por no comprender la motivación y gustos ajenos tienes derecho a despotricar contra nada, menos con la tipografia, de la cual no tenes ni idea de lo que hablas, es claro. Creo que podrias clavarte una en el baño y solucionar muchos de tus problemas, porque tambien es claro que aunque te quedarías con las mujeres, estas, no se quedan contigo. Ysi queres un mano a mano (evita el chiste facil) pone lugar y hora, loco!
ole le ola la JJ se la come Hermann se la da! jajajaaa

Nombre

Es un gusto trabajar c esta tipo. Tngo q armar un trabajo c esta tipo, p la facu. desde hermann hasta el contexto historico. A mi profesra no se xq no le gusto mi eleccion de la tipo para este trabajo, pero investigando sobre la misma, veo q no m voy arrepentir.


Creative Commons License
Esta obra está baixo unha licenza Recoñecemento 2.5 España de Creative Commons.